pondelok 15. augusta 2011

Prečo sa REMBRACO SLIM predáva iba v sieti MLM ?

Spoločnosť REMBRACO je popredným výrobcom značkovej kávy, ktorú dodáva iba do vybranej siete hotelov po celom svete. Vyznačuje sa veľmi jemnou kávovou chuťou, ktorú jej dodáva 100% brazílska káva arabica. Pestuje sa v nadmorskej výške nad 1000 m.n.m. v provincii Santa Maria, v Brazílii. U nás by ste ju v hoteloch márne hľadali...

Jednou z dcérských spoločností je Rembraco Herbal Medica, ktorá sa zaoberá výskumom a výrobou doplnkov zdravej výživy, vyrobených na báze kávy. Práve takýmto produktom je aj Rembraco Slim. Viac o nej nájdete ak ju pohľadáte na Googlovom vyhľadávači. Prípadne, ak máte chuť na ničo nevšedné za veľmi dostupnú cenu, si ju viete u výrobcu priamo objednať na jeho stránkach. Aj keď sú v angličtine, s objednávkovým formulárom si veľmi ľahko poradíte.

Spoločnosť Rembraco postavila svoju obchodnú stratégiu, vďaka výnimočnosti svojich produktov, výlučne na distribúcii prostredníctvom svojej vlastnej obchodnej siete. Teda, inak povedané, výrobky Rembraco Slim, nenájdete v bežnej obchodnej sieti. Momentálne, sa počet obchodných zástupcov pohybuje na hranici 48.000, a nájdete ich v takmer celej západnej Európe a na Balkáne. Od augusta začína budovať svoju obchodnú sieť aj v Čechách a na Slovensku. A tak s akonečne gurmáni aj v našich končinách dočkali.

Od polovice minulého roku, kedy Rembraco došiel i na starý kontinent, sa stali najrýchlejšie rastúcou MLM spoločnosťou v histórii toho podnikania. A niet sa čomu divit. Jej jedinečnú chuť, veľmi podobnú írskemu krému Bayleis, si nechá ujsť iba málo kto. A po prvom ochutnaní, prvých dúškoch si ju jednoducho zamilujete. Balkán, je v Európskom meradle, prirodzene najsilnejším hráčom v spotrebe kávy, na obyvatela.

Čo je také výnimočné na Rembraco Slim ?


Prečo sa spoločnosť Rembraco, rozhodla predávať svoj Rembraco Slim iba v MLM distribúcii...?

MLM je mnohými zatracované a mnohými vynášané do neba. Na vec sa treba dívať z 3 hľadísk. Výrobcu, predajcu a spotrebiteľa.

Pozrime sa na vec z hľadiska výrobcu.
Pre výrobcu je to distribučný kanál, pomocou ktorého predáva svoje výrobky. Nie je celkom bežný a ani štandardný.
Výhodou takejto distribúcie je jej exkluzivita. Teda daný výrobok si buď kúpite prostredníctvom niektorého z ich spolupracovníkov z MLM systému, alebo ho jednoducho, mať nebudete vôbec. Navyše človek zapojený do MLM systému Vám nebude ponúkať konkurenčné výrobky tak, ako sa to deje štandardne v bežnom obchode.

Na kvalite a výnimočnosti výrobkov závisí úspech či neúspech takto riadeného predaja produktov.

Navyše, ak sa jedná o produkty, ktoré majú výnimočné vlastnosti, čím sa výrazne vzďaľujú konkurencii, tak je tu pre výrobcu takmer garantovaný opakovaný nákup. Neraz ide napríklad o výživové doplnky, prostriedky na pranie alebo telovú kozmetiku (antiperspiranty) s výnimočnými vlastnosťami, ktoré iné firmy a ich výrobky nemajú. Pre zákazníka (rozumej ten, čo to používa), ktorý si rovnaký výrobok nikde inde v predajni ani na internete nekúpi, je len jedna možnosť – kúpiť to od niekoho zo siete MLM.

Takéto MLM systémy fungujú na základe odporúčaní konkrétnych ľudí, ktorých poznáte. Vašich priateľov a ich známych. Výrobky majú osobne vyskúšané a sami ich neraz dlhodobo používajú. A to nehovoríme o ich odbornom vzdelaní – čo všetko o daných výrobkoch vedia – sú na toto precízne vyškolení.

V MLM neraz výrobok dostanete aj výraznou zľavou na vyskúšanie, či otestovanie. Ceny takýchto výrobkov sú spravidla vyššie ako iné bežne predávané výrobky v danom odvetví, nakoľko postrádajú špecifické vlastnosti tohto nášho výrobku.
(Z čoho je teda platená celá MLM distribučná sieť? Z toho, že šetria značné náklady na reklamu. A často nemajú žiadne náklady na vymáhanie pohľadávok, pretože celý obchod je postavený na systéme objednávka – platba – dodanie tovaru.)

Logistika je väčšinou veľmi dobre prepracovaná a náklady sú porovnateľné s bežnou firmou. Z hľadiska výrobcu všetko, čo sa expeduje, je už vopred zaplatené. A to vždy bol a aj je super benefit. Pre pracovníka takejto siete to znamená garanciu jeho príjmu.

Navyše výrobca má takto priamo k dispozícii databázu všetkých svojich zákazníkov s ich adresami a mailovými kontaktmi. A bavíme sa o platiacich zákazníkoch. Čo viac si ešte môže želať?

Nikto Vás nenúti, aby ste bol aktívny predajca, stačí byť len spotrebiteľ, prečo potom takéto výrobky nekupovať ? Ani v obchodných reťazcoch Vás nikto nevystavuje nátlaku, kúpiť si jeho výrobok. Ovšem bez výnimočných vlastností. Ak je to teda tak výnimočný výrobok, akým Rembraco Slim nesporne je, nie je nič zlé na tom, byť v takomto systéme zapojený a zároveň na tom ešte veľmi dobre profitovať.

Je teda na Vás, či sa zapojíte aktívne alebo nie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára